Cover von Internationales Preismanagement opens in new tab

Internationales Preismanagement

Strategie, Preisharmonisierung, Tools, Fallbeispiele
Search for this author
Statement of Responsibility: Christian Belz ; Joachim Mühlmeyer (Hrsg.). [Universität St. Gallen, Forschungsinstitut für Absatz und Handel]
Year: 2000
Publisher: Wien ; Frankfurt, Ueberreuter
Media group: Book/Buch
available

Copies

BarcodeLocationsStatus
Barcode: 01013559 Locations: 2.4.9 INT Status: leaving

Details

Search for this author
Statement of Responsibility: Christian Belz ; Joachim Mühlmeyer (Hrsg.). [Universität St. Gallen, Forschungsinstitut für Absatz und Handel]
Year: 2000
Publisher: Wien ; Frankfurt, Ueberreuter
opens in new tab
Classification: Search for this systematic 2.4.9
Search for this subject type
ISBN: 3-7064-0664-0
Description: 256 S. : Tab. u. graph. Darst.
Tags: Pricing, Multinational Enterprise, International Marketing, Preismanagement, Preispolitik, Preisstrategie, Multinational Enterprises, MNEs, Internationales Marketing, Multinationales Unternehmen, Transnational Corporation
Participating parties: Search for this character Belz, Christian [Hrsg.]
Parallel title: International Pricing
Media group: Book/Buch