Cover von Automobil-Marketing opens in new tab

Automobil-Marketing

erfolgreiche Strategien, praxisorientierte Konzepte, effektive Instrumente
Author: Search for this author Diez, Willi
Statement of Responsibility: von Willi Diez
Year: 2015
Publisher: München, Vahlen
Media group: Book/Buch
available

Copies

BarcodeLocationsStatus
Barcode: 01100563 Locations: 2.4.1 DIE Status: available

Details

Author: Search for this author Diez, Willi
Statement of Responsibility: von Willi Diez
Year: 2015
Publisher: München, Vahlen
opens in new tab
Classification: Search for this systematic 2.4.1
Search for this subject type
ISBN: 978-3-8006-4640-1
Description: 6., vollständig überarb. Aufl., XVIII, 480 S. : Tab. u. graph. Darst.
Tags: Automotive Industry, Case Study, Kommunikationspolitik, Marketing, Product Management, Pricing, Brand, Automobilindustrie, Case Studies, Fallstudien, Kfz-Industrie, Produktmanagement, Produktpolitik, Preispolitik, Preismanagement, Preisstrategie, Markenartikel
Search for this character
Media group: Book/Buch