Cover von Der Begriff der gesellschaftlichen Verantwortung und seine Ausgestaltung durch Unternehmen opens in new tab

Der Begriff der gesellschaftlichen Verantwortung und seine Ausgestaltung durch Unternehmen

eine Illustration am Beispiel der deutschen Automobilhersteller
Author: Search for this author Gruber, Katrin Annette
Statement of Responsibility: Katrin Annette Gruber
Year: 2009
Publisher: Marburg, Metropolis-Verl.
Media group: Book/Buch
not available

Copies

BarcodeLocationsStatus
Barcode: 01103342 Locations: 2.0.5 GRU Status: borrowed

Details

Author: Search for this author Gruber, Katrin Annette
Statement of Responsibility: Katrin Annette Gruber
Year: 2009
Publisher: Marburg, Metropolis-Verl.
opens in new tab
Classification: Search for this systematic 2.0.5
Search for this subject type
ISBN: 978-3-89518-782-7
Description: 341 S. : Tab. u. graph. Darst.
Tags: Business Ethics, Automotive Industry, Germany, Corporate Social Responsibility, Unternehmensethik, Automobilindustrie, Deutschland, Kfz-Industrie, CSR, Unternehmerische Verantwortung, Soziale Verantwortung
Search for this character
Footnote: Zugl.: Kassel, Univ., Diss., 2009
Media group: Book/Buch